Strony

1 stycznia 2015

[5] zimowa sesja z Dąbrówką

Cześć :)
trochę mnie tu nie było, niestety pogoda nie pozwoliła na nowe sesje. Dlatego też gdy tylko nadarzyła się okazja wybrałyśmy się z Dąbrówką na sesję. Mimo minusowej temperatury(prawie -10 stopni) i przeogromnego mrozu dałyśmy radę stworzyć kilka kadrów, z których jak najbardziej jestem zadowolona. Myślę też, że była to ostatnia sesja w tym roku. Od nowego ruszam z nowymi twarzami, nowymi pomysłami i zdjęciami.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.



















Jak widać jest ich sporo, co mnie zaskoczyło biorąc pod uwagę czas sesji ( ok 20 minut). Mam swoje ulubione zdjęcia, a które Wam podobają się najbardziej? Napiszcie koniecznie w komentarzu, jestem bardzo ciekawa :)


2 komentarze :

  1. Robisz świetne zdjęcia! Jestem pod wielkim wrażeniem! :o
    Ja również interesuję się fotografią, ale daleko mi do takich efektów, jakie Ty posiadasz, no i umiejętności :D

    Obserwuję! Blog zapowiada się mega! :) www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. z latarenką najładniejsze <3

    uwielbiam klimat Twoich sesji! :))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.