Strony

20 listopada 2015

[22] Zdjęcia przed i po


Ostatnio wśród fotografów dużym zainteresowaniem cieszą się posty typu 'before & after'. Gdy zapytałam na fejsbuku co powinno pojawić się na blogu, większość osób było właśnie za pokazaniem zdjęć przed i po mojej przeróbce. Chociaż kiedyś byłam do tego sceptycznie nastawiona...zauważyłam, że nawet ja lubię oglądać tego typu wpisy.
Nie uważam się za mistrza photoshopa, daleko mi do grafika i zmieniania modelek nie do poznania. Jedyne co robię to retuszuję niedoskonałości, rozjaśniam i bawię się kolorami. Wciąż się uczę, ale mam nadzieje, że będzie coraz lepiej.
Zapraszam do oglądania!





























18 komentarzy :

  1. wow naprawde fajnie to wygląda w jakim programie obrabiasz zdjęcia ?

    http://mateusz1forysiuk.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, aż zachciało mi się popozować przed twoim obiektywem! :) Super Ci idzie xx Obserwuję i będę wpadać częściej ;)

    JESSICA SŁONIEWSKA BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadajesz zdjęciom niesamowity klimat. Oby tak dalej!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne! <3
    Zakochałam sie w nich :)
    W jakim dokładnie photoshopie robiłaś to? :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pięknie edytujesz zdjęcia. Używasz samego Photoshop? Robiłaś już kiedyś jakieś poradniki, bo chętnie bym poczytała. Jeśli tak to podlinkujesz?

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. używam tylko photoshopa+robię zdjęcia w formacie RAW.
      nie, nie robiłam ale może o czymś takim pomyślę :)

      Usuń
  6. Zrob post jak zrobić takie cudo *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. 7 zdjęć czy tam 8 podobało mi się bardziej przed obróbką, ale naprawdę dobra robota! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna obróbka! widać, że etap robienia zdjęć nie kończy się tutaj na samym kliknięciu... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra robota ! Jest różnica i to duża :) I ładne zdjęcia :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo dzięki przerabianiu zdjęć można wydobyć z nich prawdziwe piękno.. :)
    Świetne zdjęcia :)
    http://carolinesnicesmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, przepięknie malujesz kolorami! :3 miazga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu, cudowne te zdjęcia! *,*
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba Twoja obróbka :) pięknie ! <3

    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja się nie pozachwycam. W większości lepiej wyglądają "przed" niż "po", bo są zwyczajnie zbyt jaskrawe, albo wyglądają jak po instagramowym filtrze. Niedoskonałości za to jak były, tak są nadal, na pochwałę zasługuje tylko usunięcie śmiecia ze zdjęcia z leżącą modelką - ale to można było zrobić przed foceniem. Niedopatrzenie fotografa. Do obróbki polecam tutoriale, są dostępne za darmo, można się dużo nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerą opinię, bardzo to cenię.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.