Strony

29 sierpnia 2015

[17]

Cześć i czołem!
Kto z Was szykuje się już na nowy rok szkolny? Ja na szczęście mogę się cieszyć, bo został mi jeszcze cały miesiąc wakacji. A sami wiecie co to oznacza... mnóstwo nowych sesji! Mam trochę zdjęć, które czekają w kolejce na obrobienie. A także kilka pomysłów, których jeszcze nie zrealizowałam.
Jak już pewnie zauważyliście Julka pojawia się na moich zdjęciach dość często, ale za każdym razem jestem zadowolona ze współpracy. Tym razem przepiękny makijaż wykonała zdolna Rosie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

mod: Juliette
wizaż: Rosie 

 
 
 

 
 



 




7 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia,bardzo podoba mi się ich kolorystyka a strój modelki fajnie kontrastuje z otoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Jestem zauroczona kolorystyką. Ale całość jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia!! cudowna J. i stylizacja zupełnie w innym stylu! <3 BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia!
    wszystko razem pięknie współgra no i modelka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Świetne kadry i oczywiście ładna modelka.
    Zapraszam do mnie
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja ! pięknie kadrujesz :) brak mi słów :)
    pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.