Strony

13 sierpnia 2015

[14] sesja w szklarni z Juliette

Hej! Jak spędzacie wolny czas? 

Ja staram się nadrabiać wszystkie seriale, książki czy filmy, na które nie miałam czasu wcześniej. Ostatnio uświadomiłam sobie, że mam straszne zaległości w dodawaniu zdjęć na bloga. Sesja, którą dziś zobaczycie odbyła się dawno temu... bo aż w lutym! Mimo wszystko postanowiłam Wam ją przypomnieć w tym dzisiejszym poście. 

Razem z Juliette spotkałyśmy się w szklarni jej cioci. Mimo niesprzyjających warunków(jak to zwykle bywa w lutym, było straasznie zimno) udało nam się zrobić kilka delikatnych, dziewczęcych ujęć. Troszkę namieszałam z kolorami, ale jak szaleć to szaleć. Tulipany zakupione chwile przed sesją uzupełniły nasze proste ujęcia w nieco bajkowy klimat.  

Zapraszam do oglądania i mam nadzieję, że się spodobają!





 


















2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.