Strony

8 listopada 2015

[20] sesja z Pauliną

 Powiem Wam, że narobiłam sobie strasznych zaległości. Ten wpis powinien pojawić się już dobre dwa tygodnie temu, ale niestety nie zawsze jest czas na obrabianie zdjęć i pisanie postów. Wczoraj usiadłam i stwierdziłam, ze nie ma co opóźniać kolejki jeszcze bardziej. I tak oto dziś możecie obejrzeć wszystkie zdjęcia z najnowszej(zrobionej prawie miesiąc temu...)  sesji.
Ostatnio miałam okazję po raz kolejny współpracować z Pauliną. Jak zwykle zaoferowała mi piękną buzie, której żal byłoby nie sfotografować. Przy sesji pomagała nam Rosie, która wykonała cudowny makijaż. Nasz pomysł początkowo był nieco inny, ale koniec końców wylądowałyśmy w jednym z poznańskich parków i wykorzystałyśmy przepiękne słońce i jesienny klimat. Zrobiłam też kilka ujęć młodszej siostrze Pauliny, prześlicznej Martynie.
Zapraszam do obejrzenia






 













 ______________________________










2 komentarze :

  1. Bardzo piekne zdjecia szczególnie pierwsze sześć :)

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, podobają mi się :)

    http://zimoweautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.