Strony

8 września 2015

[19] sesja z Hanią

Dzień Dobry! 
Wiem, że część z Was zaczęła tydzień temu szkołę. Zadowoleni czy nie bardzo? :)

Gdy tylko zobaczyłam portfolio Hani od razu postanowiłam do niej napisać. Trochę się obawiałam, ze nie odpisze albo nie będzie zainteresowana współpracą. Bardzo się ucieszyłam w momencie, w którym otrzymałam wiadomość zwrotną.  Początkowy pomysł nieco różnił się od efektu końcowego, ale śmiało mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Na umawianie się przez dłuższy czas ie pozwoliła nam złośliwość rzeczy martwych (a raczej portali społecznościowych). Powiedziałabym, że wyszło nawet lepiej niż dobrze, bo chętna do pomocy przy sesji okazała się też Matylda. Pomalowała przepięknie modelkę i zrobiła backstage.  Szkoda tylko, że nie od razu mogłyśmy się dogadać.

Jestem bardzo ciekawa, czy Wam też spodobają się zdjęcia z tej sesji. Napiszcie koniecznie w komentarzach, które są najlepsze.

modelka: Hania
wizaż: Matylda Cianciara (kto nie lubi jej fanpage'a, ten gapa!) 





 


 
 























2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.